vrijdag 9 juli 2010

misschien toch beter naar de Noordkaap gefietst ......


vrijdag namiddag in Spay (ts Koblenz en Boppard) op zoek naar een terrasje !!
gisteren in remagen op verzorgde camping overnacht. er waren heel wat fietsers die allemaal vroeg uit de veren waren om de voorspelde hitte (40°) voor te zijn.
rustig fietsen langs de rijn (met deugddoend briesje) en af en toe een ommetje naar een van de vele stadjes (andernach, spay) en op tijd en stond een frisse Bit !
we ontmoetten een sympathiek en sportief stel fietsers uit twente die al heel wat fietsreizen op hun actief hebben. bij deze een hartelijke groet en we hopen dat jullie onze blog gevonden hebben.
overnachten in boppard en gaan nu genieten van de avondkoelte op een terras aan de rijn.
bericht voor wolfje ; oma en opa hebben al veel "pullen" water en isostar gedronken !!
km totaal : 528 km
ps fijn jullie reakties te lezen op de blog of de hotmail

2 opmerkingen:

  1. Dag Vera en Michel,

    Donderdag 8 juli goed thuisgekomen na mijn fietstocht naar Rome. Het was een héél mooie tocht. Ik heb echt genoten en geniet nog na.
    Nu wennen aan het thuiskomen, het gewone leven... dit zal wel even duren.
    Maar kijk, nog maar net thuis en ik ben één en al interesse naar jullie belevenissen.En jullie hebben al wat kilometers afgebold.
    Ik volg jullie van dag tot dag en kijk uit naar jullie belevenissen.

    Een hele sportieve groet en het ga jullie goed!

    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag kilometervreters,

    het ziet er allemaal zo verleidelijk mooi uit...maar is er geen spreekwoord dat zegt: "het is niet allemaal goud dat blinkt?".
    Aangezien ik elke dag mijn PC gebruikt volg ik met aandacht jullie tocht en by the way, jullie komen in de warmste streek van Duitsland....dus ...drinken geblazen.
    Ik heb vastgesteld dat echte wielertoeristen ook eens zonder helm fietsen...iemand moet toch het goede voorbeeld geven...
    Nog vele ongevalvrije kilometers (verleden zondag zijn we,4 man sterk, naar Hill 60 gefietst en dus voorbij de plaats van de crash van Willy gepasseerd...het was een kruispunt a la Willy ... een hoekcafé zonder zicht op rechts, keep it in mind).
    Tot binnen een paar kilometers,
    Maurice

    BeantwoordenVerwijderen