maandag 9 augustus 2010

Fietstocht Torhout - germain 73 !

Hilde Stockman heeft de organisatie overgenomen !

hieronder haar mailtje. Aan zij die vorige jaren meegefietst hebben: stuur een mailtje naar Hilde zodat ze jullie e-mail adres heeft. Alvast bedankt. Of Vera en ikzelf al terug in België zijn, hangt af van de fietsgod.

Maar op zaterdag 4 september is er terug fietstocht voor Germain. Ik heb met Eric Claeys afgesproken maar ik heb geen e-mail adressen van degene die de voorbije jaren hebben meegefietst vandaar probeer ik het langs deze weg. Jos, Filiep, Thomas en Steven als jullie e-mail adressen hebben, kan je ze altijd doorsturen naar mij hilde.stockman@skynet.be zo kan ik nog een 'officiële' uitnodiging sturen.

groeten uit Trogir,

michel en vera

Geen opmerkingen:

Een reactie posten