vrijdag 1 juni 2012

'Ladies Night' ! Het is hier blijkbaar iedere dag wel voor een of andere leeftijdscategorie 'Ladies Night' !!

Woensdag 30 mei : Landstuhl - Speyer ; 85 km

Van Landstuhl tot Johanniskreuz fietsen we door het Pfalzer Wald en genieten we van een van de mooiste ritten tot nu toe.


Zelfs het zware onweer tijdens de laatste zware klim doet hier geen afbreuk aan. Het regent niet, het giet en het bliksemt en dondert dat horen en zien vergaat, en nergens een hut om te schuilen. Ik (vera) maak me zo klein mogelijk en als het zou lukken, verstopte ik mij in mijn stuurtasje. Maar ja, dat gaat niet hé !! Boven - aan de Toteskopf - what's in a name - trekken we droge truitjes aan en dalen af naar Speyer.

In Maikammer schijnt de zon terug en lonkt een schitterend terras ... de foto van de stukken taart besparen wij jullie, anders wordt deze tocht een echte 'gourmet toer'.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten